Taktiprokurs

 
 
 
 
Två dagar har jag återigen haft en Taktiprokurs. Alltid lika kul. Träffa härliga människor som är så pigga och glada och vill lära nytt.
Oftast är det människor som redan arbetar i vård och omsorg. Andra vill börja med något helt nytt. Öppna en ny dörr.
Ofta kommer jag hem med något nytt i bagaget. Alla ger till varandra.
 
Taktipro är en mjuk beröringsmassage som Siv Ardeby la grunden till på 60-talet.  Då började det bland små nyfödda barn. Sedan har metoden utvecklats och många är nu utbildade i denna metod som jag sett har så god effekt. Jag kan varmt rekommendera att läsa vidare på www.taktil.se
 
 
 
Vi höll vår kurs i en frikyrka i Kristianstad. Vi bjöd husmor där på en behandling. Hon blev så förtjust. Detta skulle jag vilja lära mej sa hon efter behandlingen. Kanske värvade vi en ny taktipromassör.🌞
 
 
Publicerat i Hälsa