Sista dagen på stranden

Nu har ja kommit till den punkt att jag inte vill åka hem. 🙈

Min självkännedom vet dock att det bara är så här. 
Kommer tycka att det är jättekul  att komma hem. 
😀❤️
Vara med Alma o Adam på tisdag eftermiddagarna .
Gå till kören.
Gå med Lasse på trevliga föreläsningar som NSSU anordnar.
Träffa kompisar. 
Gå på promenad med Rasmus . 
Gå på vattengympa.
Hålla en o annan Taktiprokurs.

Att jag har hunnit jobba!🤭

Imorgon är en annan dag. Nu skall här njutas!

Bredvid mej på stranden,ett gäng ungdomar med varsin mobil.👩‍👩‍👧‍👧

Jag med min som jag inte heller lägger ifrån mej.
Tycker det är kul att skriva o berätta. Samtidigt som man kan tycka att det blivit lite konstigt.

 Nu kommerhär en man som undrar om jag kanske vill ha med en elefant i trä hem.🐘
Nu får jag passa mej, samlade ett tag på sköldpaddor o vill inte åk in i samlarträsket igen. 

Eller har jag blivit som mamma. Hennes stående kommentar var "Köp inget till mej jag har skåpen fulla"

Hör säljs allt mellan himmel o jord. Cigarrer. Kläder.
Smycken. Rom.
Alla är dock trevliga o inte alltför påträngande. 

Nu skall jag sluta mitt funderande o vända huvudet mot solen.

Hoppas på att känslan sitter kvar länge.😎😎😎

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Publicerat i Allmänt