Taktipro

Ikväll är jag trött men jätteglad. Att jag inte är 25 längre känns i varenda cell i min kropp.

Har haft Taktipro grundkurs i två dagar

 Efter en god middag (som Lasse fixat ) samt ett eller rättare  sagt ett par glas rött har jag sovit mej igenom På spåret. 🍷🍷
Struntade högaktningsfullt i vart dom var på väg.

Har nu kvicknat till och skriver och tittar på Skavlan
lite samtidigt.
Intressanta gäster. En författare Jojo Mojes. En krigskorrespondent. Joey från 80 talets landsplåga vänner

(null)

 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Detta var så bra så jag piggnade till av bara farten.
Kastades tillbaks 20-30 år Vänner  var ett favoritprogram.  Hade då barn som jag såg det med. Minnen som ger sköna vibbar.

Härliga undersköterskor var med på  kursen. 
Jobbade på tre olika boende i Eslöv.
Eslöv var en trevlig liten stad där jag sällan varit.
Vi var ute på lunch och fick möta en trevlig liten stadskärna.

Efter två dagar, 10 duktiga massörer redo att möta sina brukare, boende, hyresgäster. Kärt barn har många namn.
Det kommer att gå jättebra!👍

(null)

(null)

(null)




Publicerat i Allmänt