Sommaren 2018

Vilken sommar ! Kommer gå till historien. Kommer ihåg att min pappa pratade alltid om somrarna på 40-talet. Detta kommer bli nått liknande tror jag.

Om möjligt kommer den bli varmare för varje gång det återberättas.
Jag gillar värme så mej passade detta så bra.
Sen finns det såklart sidor av myntet som får negativa konsekvenser.
Torkan som resulterade i förfärliga bränder.


Jag skall med hjälp av lite bilder försöka fånga vår supersommar

Vårt årliga cirkusbesök med barnbarnen fick rivstarta sommaren.
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)


Sen kom midsommar med nypotatis sill o nubbe.

(null)
Målarkurs i socitetsparken
(null)
Svenska nationaldagen
(null)
Krabbfiske
(null)
Svenska nationaldagen


(null)
Lasse o jag gjorde en lite Sverigeturné som jag har berättat om tidigare.

Publicerat i Allmänt