2017

Jag har aldrig gillat nyårsaftnar. Så ödesmättat på nått vis.Gillat eller ej så kommer den.
Tenderar att komma oftare o oftare. Tiden går fortare o fortare känns det som.
 
Hur som helst bara att gilla läget. Mitt förnuftiga jag är så klart glad att fått fira så många glada fina nyårsaftnar. 
 
Livet har varit snällt mot mej. Sorger och bedrövelser skall man så klart inte ta ut i förskott men så kommer jaget som inte styrs av förnuftet utan mer den lilla orosgenen som just på nyårsnatten slår till med all kraft.
 
Jag o Lasse har  ofta varit i glada vänners lag på årets sista afton. Först som barnfamiljer och nu på senare år tillsammans med gänget som förvandlats till  mor o farföräldrar som med smartfonens hjälp visar upp sina telningar.
Detta är ett glatt gäng så den där orosgenen har  haft ett tufft motstånd.
 
Ikväll vädrar orosgenen morgonluft. Jag skall dock ge den en omgång. Jag skall börja det nya året med tre trevliga herrar.
Bara det!  Kan det bli bättre!
 
Lasse här sist men verkligen inte minst. Vi har trevligt och ser framemot årets sista dag. Tillsammans med två skotträdda
herrar ringa ut det gamla och in det nya. 
 
Vi brukar vanligtvis bara ha Rasmus. Han brukar vara med oss i vårt gamla gäng. Just nu passar vi  Gantoftafaniljens härliga vovve.  Lite därför har vi flytt storstadens tjohej Och skall vara på
Getteröns lite mer smällfria värld.
 
Har inte så många bloggläsare men min lilla trogna skara önskar
jag nu  ⭐️
Gott Nytt  2017⭐️
Publicerat i Allmänt